Моят магазин
Количка

Как да да управлявам

04 Jun 2021 - Автор: Димитър Николов


1. Рекламиране на продуктите

Чрез  допълнителните  абонаментни планове можете да промотирате продуктите си в заглавната страница или в  категорията на продукта.

Абонаментните планове са достъпни в менюто Абонаментни планове.



Плановете СПЕЦИАЛЕН рекламират продуктите в заглавната страница, плановете ТОП в страницата на категорията. Плановете ЗЛАТЕН рекламират в заглавната страница, в страницата на категорията и магазина Ви ще се рекламира в заглавната страница . 


Заплащането на абонамента се извършва с карта или банково нареждане по време на заявката. Таксите по транзакциите са за сметка на купувача. 


Ако решите да заплатите чрез банков превод, в основанието на платежното посочете номера на заявката на абонамента. След това въведете информацията за плащането в  страницата Заявени Абонаменти за съответният план.  



Поръчаните планове се запазват в Заявени абонаменти. От там можете да следите началният и крайният период и да завършвате плащанията. Ако желаете да Ви бъде издадена оригинална  фактура, пишете до Администратора от менюто Помощ .



2. Приемане на поръчкИ

При  всяка продажба, Вие ще получите имейл с информация за това. Детайлите за поръчката са достъпни в менюто Поръчки.



Калкулираните транспортни разходи се заплащат от купувача на куриера, освен ако не са безплатни. За да не попадат имейл съобщенията с информация за продажбите в папката СПАМ, добавете имейла admin@10fingers.tk като предпочитан във Вашата поща .


3.  Изпращане на съобщения до клиента

Можете да добавите коментар или съобщение на всяка поръчка или да смените статуса.  Ако желаете Клиента да получи имейл с Вашият коментар или съобщение, изберете "Изпрати като съобщение до клиента" 



4. Получаване на съобщения

При запитване направено от потребител , ще получите имейл със запитването. Също така в менюто Съобщения ще можете да прочетете запитването. Върнете отговора директно от Вашата поща.



5. Помощ

Ако имате нужда от помощ , изпратете съобщение до Администратора. 



6. Затваряне на електронният магазин

Можете да затворите електронният магазин но преди това трябва да изтриете продуктите и публикациите си . След това изберете Деактивиране на магазина. Ако желаете да се изтрие и Вашата контактна информация, се свържете с Администратора от бутона Помощ. Изтриването на Вашите данни е спрямо Политиката за Поверителност .